Mälumängud

Mäng aitab võita ka elus 

Klubi peamine eesmärk on populariseerida noorte ja koolilaste hulgas mälumänge. 
Meie mängijad ei kogune üksnes selleks, et võidupunkte saada. Nendele on see paaritunnine võistlus midagi enamat kui lihtsalt mäng. See on adrenaliin, drive ja fun! Millest? Kõigist hetkedest, protsessist, inspiratsioonist, vaistu ja kujutlusvõime mängust, suhtlemisest ning väga elegantsest võistkonnasisesest koostööst! Sest "Mis on meie elu? MÄNG!"
Aga kui rääkida mälumängude metoodilisest komponendist, siis on tegemist kõigepealt provokatsiooniga. Õige vastuse leidmiseks ei piisa väga tihti ainult konkreetsetest teadmistest. Mäng ise provotseerib osalejaid välja töötama taktikat ja strateegiat ning leidma igaühele võistkonnas optimaalse rolli. Mängijad saavad ajendi otsida, neil tekib nälg info järele ning areneb analüüsimise ja faktide kõrvutamise oskus.
Käivitub nn asjatundja mõtlemine: inimene näeb ja kuuleb seda, millele ta varem vaevalt oleks tähelepanu pööranud. Kõiki põnevaid fakte hinnatakse vaistlikult selle järgi, kas nende alusel võiks huvitava küsimuse moodustada. See on muide väga kasulik oskus: kui sa tead, kuidas koostada eri faktide põhjal küsimusi, siis saad sa suure tõenäosusega ka teise autori küsimuse koostisosadeks jagada ja sellele vastuse leida. Ning isegi juhul, kui sul endal küsimuse loogilise käigu mõistmiseks mingi fakt puudub, võib seda teada mõni neist viiest inimesest, kes mängivad sinuga koos!
Intellektuaalseid mänge vaatleme ühe mitteformaalse õppemeetodina. Mäng soodustab inimese arengut mitmes suunas. Enamik meie korraldajaist ja treenereist on ametilt õpetajad – nii on meie klubis ajalooliselt välja kujunenud. Meie peamised n-ö tarbijad on muidugi õpilased. Mängides klubis, õpivad nad palju, kasvavad seesmiselt ja hakkavad endasse rohkem uskuma: nii saavad mälumängud aluseks nii enesearengule ja -teostusele kui ka tihedale suhtlemisele, mis omakorda aitab õpilastel lihtsamalt elus oma teed leida. Omades sarnaseid huve, liituvad noored aktiivse loome- ja korraldusprotsessiga, mille tulemuseks on uued mängud ning tihti ka muud ühised, mälumängude ja klubi tegevuse raamest väljuvad ettevõtmised.